pierwszy kontak ze SPECEm kdmud2

Michał Raś rasiu w tlen.pl
Nie, 8 Lut 2004, 01:38:39 CET

Witam

do tej pory kozystalem z paczek i poldka lecz postanowilem wkoncu
zabwaic sie samemu z tym. kozystajac z porad
http://developer-doc.pld-linux.org/ stworzylem odpowiednie drzewo u
siebie sciagnolem sobie przykladowe ekg.spec po wprowadzeniu komendy
./builder -v -b ekg.spec
otrzymałem w PMRS ładną paczke ekg i 3 bibloteki libgadu*
no dobrze to było proste.

a jak to mam zrobić w wypadku tytułowego kdmud2
po uruchomieniu
./builder -v -b kmud2.spec

otrzymuje

checking if Qt needs -ljpeg... no
checking for rpath... yes
checking for KDE... configure: error:
in the prefix, you've chosen, are no KDE headers installed. This will fail.
So, check this please and use another prefix!
b^(3)?d: B^(3)e^dny status wyj?cia z /var/tmp/rpm-tmp.69389 (%build)

B^(3)e^dy budowania RPM-a:
     B^(3)e^dny status wyj?cia z /var/tmp/rpm-tmp.69389 (%build)
Error: package build failed. (no more info)
[rasiu w wilkas SPECS]$

skad dociagnac brakujace paczki?

--
pozdrawiam