wine, winex PLD i winex

WieslawKierbedz@farba.eu.org WieslawKierbedz w farba.eu.org
Pon, 9 Lut 2004, 19:43:18 CET

On Mon, Feb 09, 2004 at 06:42:03PM +0000, Michał Raś wrote:

> znajde gdzies w sieci po ludzku (czytaj j.polski) podrecznik do tej
> gimnastyki?
> aktualnie mam zainstalowane
> poldek> lli wine*
> pakiet
> data zbudowania               rozmiar
> wine-20031212-0.1
> 2003/12/18 18:03          26.4 MB
> wine-dll-d3d-20031212-0.1
> 2003/12/18 18:03         587.0 KB
> wine-dll-gl-20031212-0.1
> 2003/12/18 18:03         492.0 KB
> wine-drv-alsa-20031212-0.1
> 2003/12/18 18:03         142.0 KB
> wine-programs-20031212-0.1
> [...]

Co robiłem wówczas:
1) Ogólna konfiguracja wine jako win98.
2) Instalowałem directx 8 - tak - bydle rzadziej się darło, że mu brak -
takie placebo.
3) Instalowałem dcom98 - i instalera msi dla 98 z microsoft.com :D.
4) Max Paine - wtedy udało mi się zainstalować.
Oczywiście uruchomić też.
5) Nie gram - więc od października już coś się rozleciało i nie wiem
kiedy, prawdopodobnie po którymś update rozjechały się rgi dla wine.
Albo może znowu nvidia i jej fochy.
Dcom98 mogę przesłać wieczorem - pisz na priva.
Powodzenia