Skrypt -> pilne

Marteen marteen w go2.pl
Wto, 10 Lut 2004, 00:20:38 CET

Nie ma nikt gotowego rozwiazania??

----- Original Message -----
From: "Adam Gapiński" <adas-news w artikon.one.pl>
To: "Eksploatorzy PLD Linuksa" <pld-users-pl w pld-linux.org>
Sent: Monday, February 09, 2004 11:59 PM
Subject: Re: Skrypt -> pilne

Osóbka znana jako Marteen, wystukała:
> Witam
>
> Czy ktos z Was ma skrypcik ktory potrafi znalezc cdrom w ktorym jest
> plytka i podmontowac ja pod /mnt/cdrom?? Chodzi mi o to ze w dowolnym
> komputerze cdrom moze byc roznie zalozony na tasmie. Skrypt ma go wykryc
> i zrobic j/w. Potrzebne mi to jest na wczoraj.

Jakoś tego nie widzę: /dev/hd* /dev/sd* - sporo możliwości + emulacja scsci
Do tego jeszcze nie zawsze musi to być /mnt/cdrom ;-(

Sam mam u siebie: /dev/dvd (/dev/cdrom) i /dev/cdrw mountowane pod /mnt/cdrw
i /mnt/dvd)
Do tego odpowiednie /dev/costam to linki do /dev/scd*

pozdrawiam

http://pld-linux.org/ = faq, howto, newsy

dostales tutaj odpowiedz na swoje pytanie?
podziel sie z innymi i dopisz do FAQ!
http://pld-linux.org/FAQ/