problem z mySQL - poczatkujacy urzytkownik

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Wto, 10 Lut 2004, 11:04:25 CET

On Tue, Feb 10, 2004 at 11:41:52AM +0100, Piotrek wrote:
> Chcialbym  uruchmic mySQL. Jestem poczatkujacy wy tym temacie.
> Zainstalowalem mySQL z rpm i przy starcie pojawia sie komunikat bledu:
>
> Warning: MYSQL_DB_CLUSTERS not found or is empty
> defaulting to /var/lib/mysql (compatiblity mode)
> Warning: MYSQL_DB_CLUSTERS not found or is empty
> defaulting to /var/lib/mysql (compatiblity mode)
> Error: config file /var/lib/mysql/mysqld.conf not found
>  MySQL can't be run.
> Warning: MYSQL_DB_CLUSTERS not found or is empty
> defaulting to /var/lib/mysql (compatiblity mode)
> Error: config file /var/lib/mysql/mysqld.conf not found
> [...]

Konfig przykładowy leży w /usr/share/mysql o ile pamiętam należy go
skopiowć do /var/lib/mysql. MYSQL_DB_CLUSTERS a tego szukaj w
/etc/sysconfig/mysql (odkomentuj odpowiednią ścieżkę).

--
Robert 'dzeus' Graużenis
LRU #291194 & PLD user