[AC] 2.6.2 i psmouse

Śro, 11 Lut 2004, 14:45:42 CET

On Wednesday 11 of February 2004 14:25, Piotr wrote:

> dodac do /etc/modules ?

A jaka jest oficjalna linia PLD wobec wynalazków devfs/udev/hotplug [1]?
Bo zdaje się ze byłyby wygodniejsze dla użytkwonika  ?

[1] Nie udao mi się uruchomic skutecznie żadnego. I w /etc/modules musze mieć:
apm, yenta_socket, psmouse, irport, parport_pc ...
3/4 chyba kompletnie zbędne i powinno być łądowane automatycznie na
workstajcach ?

--
Mateusz Korniak