cups+samba

Krzysztof Garus bajcik w kolos.math.uni.lodz.pl
Wto, 10 Lut 2004, 22:28:46 CET

On Tue, Feb 10, 2004 at 09:53:17PM +0100, Jarosław Kamper wrote:
> Dnia czw 5. lutego 2004 15:24, Krzysztof Garus napisał:
> [...]
>
> Ja miałem dokładnie taki sam komunikat, jak miałem smb://kasia/lexmark, a
> w /etc/hosts błędnie przypisany IPek do hosta kasia w maszynie z której
> chciałem drukować. Po zmianie tego IPka w hosts, prezes z podziwu nie
> mógł wyjść, że tyle razy klikał "Drukuj" ;) Drukarka udostępniona na
> 98SE.

u mnie to nie pomogło. Jak zmieniłem cups na LPRng to po łatwej
konfiguracji wszystko pięknie działa.

bajcik
--
Krzysztof Garus <bajcik.kolos.math.uni.lodz w pl>            Linux User 171721
  Stronka: http://kolos.math.uni.lodz.pl/~bajcik/