problem z rc-scripts (chyba)

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Śro, 11 Lut 2004, 22:11:36 CET

(Wed, 11 Feb 2004 22:04:24 +0100) Jacek Rzęsista <jasio w jcentrum.net>:

> Mam - ale nie jest to powtarzalne - raz mi się zamknie raz nie .....

Wyrwałem chwasta problem mają zapewne tylko korzystający z dhcp czyli z
zadeklarowanym BOOTPROTO=dhcp, /sbin/ifdown:

elif [ -x /sbin/pump ];then
	pump -r -i ${DEVICE}
	RESULT=$?
    fi
	sleep 1
	^^^^^^^
fi

Wystarczy zakomentować, ciekawe wogóle czemu ma to służyć.

--
Robert 'dzeus' Graużenis
LRU #291194 & PLD Linux User