NVidia i XFree - nieokreslony blad

Krystian T tomczyk w op.onet.pl
Czw, 12 Lut 2004, 14:03:21 CET

> Witam.
> Mam w tej chwili jadro 2.6.2 i nie chce sie juz
> wracac do 2.6.0.
> Po przejsciu XFree sie wywalilo. Przez kilka dni
> nie mozna bylo zbudowac ze
> spec'a kernel-video-nvidia, ale ktos przerobil
> speca i wczoraj to ruszylo.

A ja wczoraj próbowałem na 2.6.2 i nic :(
Najpierw pisał, że wymaga kernel-headers < 2.5 więc zrobiłem
witchout dist-kernel (jakoś tak - piszę z pamięci) ale wtedy
uraczył mnie duuuużą ilością informacji, że coś jest nie tak
(chyba z nagłówkami), ale nie jestem w stanie przytoczyć
(szczegóły to ewentualnie w sobotę, bo wcześniej nie będę
przy tym kompie).
kernel, kernel-headers i kernel-sources w wersji 2.6.2-2
linux-glibc-headers-2.6.1-? (całego numeru nie pamiętam)
i686 smp
Jakby ktoś miał gotowe rpmy to byłbym bardzo wdzięczny

Krystian T