Baaaarrrrrdzo wolne polaczenie poprzez ssh

PLD Linux pld_linux w op.pl
Czw, 12 Lut 2004, 13:58:25 CET

> Co moze byc przyczyna ze jak lacze sie poprzez ssh (z sieci lokalnej) z
> serverem to czasami wydaje mi sie ze sie zawiesil i nie dziala - odpowiedz
> serwera na proste komunikaty typu df -h ls czy mkdir itp trwa wieki (okolo
> minuty) - to samo z sieci zewnetrznej.
> http odczytuje blyskawicznie. ftp tez (w sieci lokalnej)
> nie mam mozliwosci podpiecia monitora wiec nie wiem co tam sie aktualnie
> dzieje. W logach nie znalazlem niczego dziwnego

miałem to samo... do tego jak lecialo cos z samby to 1MB szlo w 1h20m
dlugo nie myslalem nad tym mimo ze to tylko byla zabawa... wymienilem karte
sieciowa - teraz jest ok
powiem ci tak nie gwarantuje ze to karta jest ***ana, mozliwe ze modoly do
jej obslugi cos sie pierniczą
pozdro