[OT] postfix i mx backup

Pią, 13 Lut 2004, 23:52:57 CET

Witam!
Takie małe pytanko techniczne (niekoniecznie dotyczące PLD):
Jak sobie radzicie w przypadku wirusów w stylu mydoom, które fałszują
nagłówki w przypadku bycia zapasowym MXem dla jakiejś domeny?
Backupuje pocztę dla kumpla (wpuszczam listy dla jego domeny), ale jeśli u
niego nie ma jakiegoś usera, to list gnije u mnie w kolejce :( Póki co
wywala mi cron listy, które dostały od niego 450, ale może jest jakiś
mądrzejszy sposób?

pozdrawiam