kde i aplikacje gtk

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Sob, 14 Lut 2004, 11:48:29 CET

Dnia pią 13. lutego 2004 22:54, Fryderyk Dziarmagowski napisał:
> On pią, lut 13, 2004 at 10:40:34 +0100, Jarosław Kamper wrote:
> [...]
>
> niestety poza doborem odpowiedniej czcionki i włączeniem autohintingu,
> nie za wiele da się zrobić. wiele zależy od Twojej karty graficznej i
> monitora i jakości produkowanego przez nie obrazu. karty graficzne z
> mocnymi flitrami mogą całkowicie popsuć wygładzanie czcionek, o czym
> miałem się okazje przekonać testując gigabyte radeon maya 9000.

Mam gigabyte radeon maya 7000 r100 ;) Monitor to eizo 20" na trinitronie
Sony (T67S) więc to raczej nie to. Podejrzewam autohinting cokolwiek to
jest, bo przed upgradem było ok. Owczem, da się je normalnie czytać, ale
z odległości co najmniej 1 metra. A zazwyczaj siedzę trochę bliżej.
Aaaa... Problem dotyczy głównie jednej czcionki - tekstu wiadomości w
KMailu (mam ustawienia standardowe) - ta jest najbardziej dokuczliwa :(
Rozdzielczość to 1280x1024.

> co do czcionek to niestety bitstream vera, który prezentuje się
> wyśmienicie nie ma pliterek. ja osobiście używam ms verdany i jestem
> bardzo zadowolony.

Hmmm...

--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org> http://jack.eu.org/