[OT] postfix i mx backup

Michał Margula alchemyx w uznam.net.pl
Nie, 15 Lut 2004, 10:09:27 CET

Dnia nie 15. lutego 2004 01:03, Adam Gapiński napisał:
> Hmmm, to są standardowo skonfigurowane postfixy. Albo czegoś nie rozumiem,
> albo niejasno się wyraziłem:
> List dociera najpierw do mnie - zapasowego MXa (nie mam pojęcia jakich
> userów ma primary MX) i dopiero próba dostarczenia tego listu do odbiorcy
> powoduje przesłanie do mnie informacji, że nie ma on takiego użytkownika...
> Bez listy jego userów nie mogę (?) nie przyjmować poczty dla jego domeny.
> Mylę się, czy nie zrozumiałem Twojej podpowiedzi?

Albo ja nie zrozumiałem pytania. Opisana tutaj powyżej sytuacja jest normalna.
Przychodzi poczta do backup MX. On się kontaktuje z primary i pcha mu
wszystkie listy. Natomiast sam primary odbija pocztę, która ma złego
odbiorcę.

Chcesz już wycinać maile na poziomie backup MX? W takim razie MySQL na primary
i zasysanie listy kont :-).

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, http://alchemyx.uznam.net.pl/