Instalacja PLD AC

Pawel Koska poul w pf.pl
Pon, 16 Lut 2004, 23:54:44 CET

I ostatnie pytanie w dniu dzisiejszym....

Postanowilem sobie przeinstalowac PLD, bo stracilem nad nim kontrole,
w sumie nigdy nie mialem, ale przynajmniej kiedys sprawialem takie
wrazenie. Ogolnie chodzi o to, ze staralem sie go troche uporzadkowac
i udalo mi sie bardzo ladnie... Teraz jak sie loguje na root ze
zwyklego usera przez su - to po wpisaniu hasla i kliknieciu Enter
czekam z minute az mnie zaloguje. Troche www, mi nie chce dzialac,
niektore skrypty w php sie nie odpalaja (chyba cos z pakietami od
perl) i jeszcze pare innyc kwiadkow by sie znalazlo.

No ale zasadnicze pytanie.
Czy teraz sie "lepiej" instaluje PLD przez siec niz mialo to miejsce ze
3 tyg temu ?? Ostatnio byly problemy z logowaniem na root, w czasie
instalacji wywalalo jakies 3 bledy o braku pakietow i jeszcze cos z
/etc/shells (ale to chyba powiazane z 1 bledem). Czy teraz wystepuja
podobne bledy ?? Czy da sie zainstalowac PLD od razu z kernelem 2.6 ??

Dzieki za odpowiedz.

--
Pozdrowienia,
 Pawel                          mailto:poul w pf.pl