KDE zagubione ikony

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Pią, 20 Lut 2004, 17:17:57 CET

On Friday 20 of February 2004 16:47, Mateusz Korniak wrote:
(...)
> [root w laptop1 /root]# rpm -U hicolor-icon-theme-0.3-1.i686.rpm
> /etc/security/selinux/src/policy/file_contexts/file_contexts: Nie ma
> takiego pliku ani katalogu
> błąd: Niespełnione zależności:
>         gnome-icon-theme < 1.1.6-2 jest w konflikcie z
> hicolor-icon-theme-0.3-1

Poprawiłem speca juz jakis czas temu ale tutaj sprawa jest troche bardziej
skomplikoawana.
Ten konflikt dodał wiget a to dlatego, że gnome-icon-theme z -r DEVEL zawierał
elementy tematu hicolor (index.theme dokladnie). Tak rygorystyczny konflikt
nie uwzglednia jednak, tego, że gnome-icon-theme z head jest od tych
elementów wolne.
Idealnym rozwiazaniem byłoby dodanie Conflicts gnome-icon-theme z zakresu
1.1.1 - 1.1.6-2.

--
Adam Gorzkiewicz
begin  MyDoom.exe