rescuecd -> ac -> pcmcia

Stefan Oszust stefan_oszust w o2.pl
Sob, 21 Lut 2004, 00:41:49 CET

Witam wszytkich jako że jestem tu poraz pierwszy.
Zainstalowałem pld ac sposobem z rescuecd przez net. Na ac nie było
żadnych problemów z kartą sieciową (pcmcia 3c574b). Problem pojawia
się po zabootowaniu z dysku. (mam zainstalowane pcmcia-cs*,
kernel-pcmcia*) /etc/rc.d/init.d/pcmcia start wyrzuca błąd:

insmod i82365.o ... failed
ds.o failed
cardmgr[2068]: no pcmcia driver in /proc/devices

Sorry że nie dołączam pliku, ale nie mam jak go przeneiść.
Co jeszcze musze doinstalować, skonfigurować.

Pozdrawiam, Michał