ra i 2.4.20-13 ?

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Sob, 21 Lut 2004, 16:53:00 CET

On Fri, Feb 20, 2004 at 09:42:48PM +0100, Dariusz Wlodarczyk wrote:
> Qrwa a ja myślałem, że bezpieczeństwo to priorytet tej dystrybucji i
> chwila moment już będę mógł mieć załatany kernel. Ale widzę, że jako
> zwykły user muszę na bliżej nie zdefiniowanego ktosia czekać ?

Jedynie oficjalne wydanie PLD to Ra. Są już dostępne dla niego stosowne
poprawki. I były dostępne szybko. Wszelkie inne kernele, a więc 2.4 czy
2.6 nie znalazły się jescze w żadnych wydaniach jako podstawowe kernele
(więc Ac odpada) i jako takie mają mniejszy priorytet.

> Czyli co założenia PLD idą się jeb** ?

Ziew.

Pewne rzeczy powinny być oczywiste, ale niektórzy chyba mają zbyt
wygórowane wymagania. Powtórzę:

	Ac jeszcze nie ma, a podstawowym kernelem Ra jest 2.2!