Prezentacje

Wieslaw Kierbedz WieslawKierbedz w farba.eu.org
Wto, 24 Lut 2004, 12:51:18 CET

Użytkownik Wieslaw Kierbedz napisał:

> Cinellera ma opcję zgrywania z ekranu (chyba). Ale mnie to cholerstwo
> kiedyś nie chciało działać :(.
> No i jeszcze możliwa jest kombinacja - na windzie błe. VMware i Snagit.
> Więcej nie wiem.

P.S. Cinelerra, sprawdziłem przed chwilą - coś tam złapało i nie
wykrzaczyło się - kwestia doboru sterowników i rozdzielczości pewnie.
I faktycznie - vnc i snagit też może być.

--
Wiesław Kierbedź
gg  2128870; wieslaw_kierbedz w jabber.org