pld, dosemu, clipper i dbase

px px w inteks.com.pl
Nie, 22 Lut 2004, 08:23:55 CET

Dnia pią 20. luty 2004 19:36, Marcin Rachwał napisał:
> Dnia Fri, 20 Feb 2004 10:17:39 +0100
>
> "Adam K." <aip w aip.pl> zeznał:
>
> Mnie to nie chodziło - wiesza się jak jasny gwint. Chyba, że nie umiałem
> skonfigurować dosemu...
A u mnie bez problemów szły kompilacje w Clipperze 5.2 i uruchomienia.
Konfiguracja dosemu (prawie) dokładnie jak po instalacji z paczek RA.
Zdefiniowałem tylko parę dysków. Clipper i otoczenie wzięte żywcem z Win98 -
z dysku, na którym normalnie działa Win. w innym komputerze. Zauważyłem tylko
jedną "dziwną" sprawę: pole do wprowadzania hasła (które pod normalnym DOSem
jest "tajne") ujawnia wpisaną treść ...

Paweł Sokół