addons1 - podczas instalacji z netu - montowanie dyskietek

Irek ireneusz.indyk w excellent.com.pl
Nie, 22 Lut 2004, 02:50:10 CET

Witam
skonfigurowalem tak aby uruchomila sie na nowym kompie instalacja z sieci. Problem w tym ze nie mam juz standadowych kart sieciowych tylko xms-ultra. Zeby odpalic siec z ta karta to wymaga system dyskietki addons1. Wiec zrobilem taka dyskietke a on ciagle wloz dyskietke.
Zrobilem ja najpierw ext2 potem dosowa wgralem dane przez dd i przez cat. Dane sa czytelne i mozna je przegladac a po wlozeniu do kompa ciagle mowi:
Mounting /dev/fd0 on /src failed: No such file or directory
Cannot mount diskette!!
Please insert disk "addons1" and pres Enter

niby wszystko jasne ale dlaczego nie moze zamontowac dyskietki??
jak robie odczyt danych z dyskietki to nie ma problemu (odczyt ustawien) - zapis ustawien rowniez dziala. A jak wejde do shela to mount -t vfat /dev/fd0 /dowolny_katalog nie dziala. Komunikat jak wyzej.
Dzieki z gory a wszelkie rady

iwi