Fw: MPlayer i Aviplayer

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.one.pl
Pon, 23 Lut 2004, 10:22:57 CET

Dnia nie 22. lutego 2004 02:49, Irek napisał:
> Chcialem ogladnac film i niestety ani Mplayerem nie moge ani aviplayerem.
> Mplayer - pokazuja sie pasy w poprzek ekranu - dzwiek jest OK (film
> zakodowany xvidem) zainstalowalem avifile-xvid ale to nie pomoglo
>
> Aviplay - film jest do gory nogami - napisy sa poprawnie a niestety nie da
> sie ogladac. NIe mam zamiaru trzymac monitor do gory nogami :) (ale co
> wtedy z napisami) :)

Jak napiszesz coś więcej to może ktoś ci coś pomoże.
Miałem Ra i bez problemu oglądałem filmy.
Mam Ac i też nie mam problemu z filmami.
Wszędzie mplayer w różnych wersjach.

Grzegorz Pietrzak
tylkogrzeswadresie w artikon.one.pl
Wszechwiedzą nikt nie grzeszy