addons1 - podczas instalacji z netu - montowanie dyskietek

Ireneusz Indyk ireneusz.indyk w excellent.com.pl
Pon, 23 Lut 2004, 11:26:56 CET

> Jak robisz odczyt danych z dyskietki to nie ma problemu - to w czym
problem?
> Trochę to mętnie napisane. Pewnie odczytujesz gdzieś indziej.
Witam.
Sprobuje raz jeszcze napisac.
Rozpoczynam instalacje z dyskietki przez siec. (nie moge przez RascueCD
poniewaz nie mam CD).
wszystkie ustawienia sa poprawne. Juz kiedys robilem ta dyskietka i nie
zmienialem ustawien i teraz.
Problem w tym ze nie mam karty sieciowej takiej samej (8139too) tylko teraz
mam smc-ultra.
Wiec zmieniam w ustawieniach na wlasciwa karte sieciowa. Potem odpalam
instalacje i pojawia sie wloz dyskietke addons1 (tam sa pewnie sterowniki do
tej karty sieciowej). I tu pojawia sie problem. Jak wkladam ta dyskietke to
podaje ze nie moze odczytac dyskietki, pojawia sie informacja:
Mounting /dev/fd0 on /src failed: No such file or directory
Cannot mount diskette!!
Please insert disk "addons1" and pres Enter

i w kolko naciskanie Entera nic nie daje.
co mam zrobic??
iwi