fdisk blad przy instalacji AC

kaz3k@o2.pl kaz3k w o2.pl
Pon, 23 Lut 2004, 17:53:36 CET

Hello Eksploatorzy,

           Mam pytanko moze ktos cos poradzi, czy aby fdisk na plytce
z PLD (instalowalem PLD z mini-iso i686 i z cd1 obie plyty w wersji z
01/14/2003) nie jest skopany albo ja cos kopie ??. Przy instalacji na
notebooku Compaq Presario 1200 fdisk wypisuje mi, ze "Unable to seek
/dev/hda" i rozpoznaje moj dysk jako 16/63/292922 (koncowki nie
pamietam) a np. fdisk z rescuecd (i inne programy tego typu)  widza go
jako 255/63/1863 a ui-parted2 widzi moj dysk jako jedna wielka
partycje, mimo ze dysk jest podzielony i inne programy odczytuja
partycje poprawnie (np cfdisk, pqmagic, ranish). Moze ktos ma jakis
pomysl jak temu zaradzic ?

--
Best regards,
 kaz3k                          mailto:kaz3k w o2.pl