ra i 2.4.20-13 ?

Dariusz Wlodarczyk milley w gostyn.pl
Wto, 24 Lut 2004, 01:32:14 CET

Dnia 22 lutego 2004 o godzinie 23:32:54 z adresu adas-news w artikon.one.pl,
dotarła do mnie niesamowita wiadomość o następującej treści:

AG> To trzeba go IMHO stamtąd wywalić/przenieść do jakiegoś katalogu unofficial
AG> czy cuś ;) Bo jest tylko na i686 i PPC :(

A może lepiej jak już tam jest to go uoficjalnić i zbudować wersję na
inne arch ? Nikt chyba by nie płakał z powodu takiego rozwiązania.
Zwłaszcza, że używam od początku jego tam bytności i problemów nie
mam, a podejrzewam, iż nie jestem w tym osamotniony. Jak wyleci gdzie
indziej znowu będzie pacz i zgrzytanie zębów, że było a nie ma itd...

Tak sobie bzdurzę jako user :)

--
Pozdrowienia,
milley

;) Dojadł jedynie resztki testamentu po ciotce.