Logowanie przez ssh ?

btower btower w osiedle.net.pl
Wto, 24 Lut 2004, 17:56:22 CET

Dnia wto 24. lutego 2004 17:28, Jan Meizner napisał:
> Witam!

> [...]
>
> echm...a co ma jedno z drugim wspólnego (prawa z logowaniem)? jak
> napisałem w innym mailu na ten temat coś jest chyba nie tak z PAMami, ale
> IMHO na pewno nie prawa...litości i to jeszcze że są do zapisu dla kogoś
> tam, a nie że ich nie ma;).

Widziałeś już wszystko na świecie??

Bo ja nie i dlatego aż tak strasznie się nie zdziwiłem kiedy nadanie praw
zapisu dla katalogu domowego uniemożliwiało logowanie się kluczem
asymetrycznym mimo że prawa dla ~/.ssh były restrykcyjne. Logowanie się na
haslo pozostało ale już zachowywał się podobnie jak to opisał autor wątku.

Proponuje sprawdzić i odwołać to co napisałeś!!!
Litości nie potrzebuję.
wystarczy że nadasz 770 dla domowego katalogu na maszynie docelowej.

Czy uważasz że prawa dla ~/.ssh/authorized_keys też nie mają znaczenia??

RA 1.1 z najnowszymi paczkami.