Logowanie przez ssh ?

Pawel Koska poul w pf.pl
Wto, 24 Lut 2004, 19:50:59 CET

Witaj Jan,

W Twoim liście datowanym 24 lutego 2004 (17:20:20) można przeczytać:

JM> IMHO coś masz nie tak z PAM-ami (trudno mi bez wiedzy co masz w
JM> konfiguracji np. /etc/pam.d/sshd powiedzieć co), a do tego masz włączoną
JM> pewnie w konfiguracji sshd autentykacje na PAM-ach. Ponieważ z jakiś
JM> przyczyn PAMy Cię nie wpuszczają ssh przechodzi (po 3 próbach) do
JM> "standardowych" metod i tu jest wszystko ok. Zobacz czy nie masz w
JM> /etc/ssh/sshd_config czegoś w stylu
JM> "PAMAuthenticationViaKbdInt yes", a
JM> jak masz to albo wyłącz (wykomentuj), albo napraw pamy albo przyślij
JM> configi może coś się da wymyśleć.

Skorzystam z ostatniej opcji i podsylam configi.
sshd jest z katalogu /etc/pam.d/ a sshd_config z /etc/ssh/

W zadnym nie gmeralem, znaczy sie w sshd_config odkomentowalem
ostatnia linijke by dzialal sftp. Reszta jest taka jaka sie
zainstalowala z PLD AC. Jedyna zmiana jest dorzucenie nowego kernela,
ale nie wiem czy kernel ma cos z tym wspolnego.

Naprawic pamy ??
Ale ja jeszcze nie zdazylem niczego napsuc :)

--
Pozdrowienia,
 Pawel Koska