Logowanie przez ssh ?

Jan Meizner jm w pa103.nowa-wies.sdi.tpnet.pl
Wto, 24 Lut 2004, 20:09:05 CET

Witam!

On Tue, 24 Feb 2004, Pawel Koska wrote:

> Skorzystam z ostatniej opcji i podsylam configi.
> sshd jest z katalogu /etc/pam.d/ a sshd_config z /etc/ssh/

Wygląda na to że gdzieś wcieło te configi.:)

> W zadnym nie gmeralem, znaczy sie w sshd_config odkomentowalem
> ostatnia linijke by dzialal sftp. Reszta jest taka jaka sie
> zainstalowala z PLD AC. Jedyna zmiana jest dorzucenie nowego kernela,
> ale nie wiem czy kernel ma cos z tym wspolnego.
>
> Naprawic pamy ??
> Ale ja jeszcze nie zdazylem niczego napsuc :)
Może ktoś inny wcześniej coś zepsuł i miałeś pecha trafić coś zepsute:).
Albo ja wiem coś się miesza. Jak przyjdą configi to moge zobaczyć.
Przy okazji - czy ten sshd jest jedynym plikiem sshd w /etc/pam.d, tzn czy
nie ma jakiś w stylu sshd.rpmnew (nie pamiętam czy pisałeś czy ten AC
był od zera instalowany czy na czymś innym).

Pozdrawiam
Jan Meizner
jm w pld-linux.org