ODP: Re: PLD RAplus i Serial ATA oraz raid Promise 20378, sieciowka 1GB Intel

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Śro, 25 Lut 2004, 08:31:09 CET

W liście z wto, 24-02-2004, godz. 11:46, abakus w eranet.pl pisze:
> [...]

mozesz do tego uzyc Ra i kerneli od ludzi, ale nie miej pretensji
zeby cos nie dzialalo.

jesli chodzi o pre Ac to mam juz pare instalacji i nawet dziala.
Co prawda na siimage sie raz nie udalo, ale ... po malych modyfikacjach
sie udalo.

Pisz pomozemy, naprawde.

--
Tomasz Witek <tiwek w manta.univ.gda.pl>