Skad sciagnac moduly pcmcia do PLD 2.0 (ac) kernel 2.4.24 ?

Slawomir Kawala slwkk w alternatywa.net
Śro, 25 Lut 2004, 23:21:20 CET

Witam, sciagnelem mini iso pld-i586-MINI-test-20040114.iso jakie bylo
 dostepne na ftp.pld-linux.org... zainstalowalem.. jednak nie wykrywa mi
 sieciowki... nic dziwnego zreszta.. nie mialem zainstalowanego
 pcmcia-cs.. zainstalowalem.. okazuje sie, ze brakuje modulow...
 przenioslem te z dyskietki z addons1.img.. okazuje sie, ze one sa dla
 kernela 2.4.20 (?). Moje pytanie brzmi skad sciagnac moduly pcmcia dla
 kernela 2.4.24 ? Odpada kompilacja jajka bo na lapku mam tylko flopa...
 wersja mini nie zawiera kompilatora i pewnie 10 innych rzeczy... a
 przenoszenie parenastu mb + kernela na dyskietkach to nie za ciekawe
 zajecie... sciagnelem jakiegos z ftp.kernel.pl / people / skibi / ...
 ale wywala, ze te sa skompilowane gcc v 2.. a mi trzeba gcc v3...
Siedze nad tym caly dzien i juz mnie cos trafia... wiec prosze Was o
pomoc, z gory dzieki.

--
pozdr. Slawek
GG: 1262167