kernel-2.4.20-13 - Czy aby na pewno jest ok?

Grzegorz Żarnowiecki violet w solaris.ds.polsl.gliwice.pl
Czw, 26 Lut 2004, 08:17:36 CET

Witam wszystkich mam zapodane to cudeńko plus dodatkowo
iptables-1.2.8_20030605-6 w 2.4.20_13. W sumie RA + kernel z updatów. No i
jest problem bo po zmianie na tą 13 (pechową) mam wrażenie że coś jest
nie tak szczególne jeśli chodzi o moduł connlimit w *12 ładnie ciął
połaczenia userom natomiast tewraz oglądam takie komunikaty non stop
kernel: ip_conntrack: table full, dropping packet.
kernel: NET: 1767 messages suppressed.
Ktoś może coś na to poradzić, sprawdzić, cokolwiek ??
Dzięki z góry za pomoc

--
Grzegorz Żarnowiecki <violet w solaris.ds.polsl.gliwice.pl>