kernel-2.4.20-13 - Czy aby na pewno jest ok?

Grzegorz Żarnowiecki violet w solaris.ds.polsl.gliwice.pl
Czw, 26 Lut 2004, 09:34:29 CET

W liście z czw, 26-02-2004, godz. 09:10, Bartlomiej Niedziela pisze:

> Mam podobne objawy, ale nie przy connlimit, ale przy dużym obciążeniu
> NAT'a...
> Musialem jeszcze obniżyć czas w 'ip_conntrack_generic_timeout'
Hmm obniżyłem do 300 zobaczymy wieczorem, oprócz tego mam obniżone jeszcz:
ip_conntrack_tcp_timeout_close_wait 1600
ip_conntrack_tcp_timeout_established 43200
ale przy 2.4.20-12 nie miałem problemów

--
Grzegorz Żarnowiecki <violet w solaris.ds.polsl.gliwice.pl>