pld na amd64

Czw, 26 Lut 2004, 10:48:50 CET

Osóbka znana jako Robert 'dzeus' Graużenis, wystukała:

> Mając Ra na i686 i chcąc mieć Ac na athlon wystarcy w poldku ustawić
> źródła do Ac-athlon i z poldka wykonać upgrade --reinstall *, w sumei
> powinno zadziałać.

I dokładnie tak działa, co opisałem tutaj:
http://adas.artikon.one.pl/PLD/Ac-Ra_1.txt

Choć tu raczej chodziło, aby uniknąć kroku pośredniego - instalacji poldka i
rpm'a w chroot na arch=athlon, a nie najpierw na i686, a potem wspomniane:
poldek> upgrade --reinstall *

Gdyby można było --ignorearch przekazać rpm'owi przez poldka to obyłoby się
bez podwójnego ściągania paczek, a tak pozostaje tylko ściągnięcie poldkiem
tego co trzeba a potem 'rpm -Uhv --ignorearch' ...

pozdrawiam