AC - wymiana jaja z 2.4.21 na 2.4.23

marcinek marcinek w nea.pl
Czw, 26 Lut 2004, 11:07:11 CET

Nie przeszła. Układ jest taki.
hdc1 /boot ext2
hdc3 / xfs

Po upgrade lilo bootuje stary kernel, ale moduły zostały i
prawdopodobnie initrd zostały z nowego. W efekcie bootowanie to jeden
wileki ciąg errorów. Cudem mam filesystem / ale boota już nie bo ext2
not supptorted by kernel.
Zabootowałem z plytki instalacyjnej, po lekkiej gimanstyce z modułami
mialem już zmontowane co trzeba. postanowiłem sobie przegenerować
initrd, żeby tam wrzucić ext2, potem wpadłem na pomysł żeby recznie
odświeżyć lilo... ale geninitrd już zrobiłem, wersja niby dobra, ale coś
mi marudził, że kernel dla którego generuję jedt inny niż kernel z
którym działam, bo ten od instalatora ma DEV_FS, co powoduje że
geninitrd coś przemapowuje w urządzeniach.

Efekt jest taki, że owszem, lilo próbuje ładować właściwy kernel, ale
"Uncompressing kernel" robi się na drukarkę... Dosłownie.

Jakieś pomysły jak to naprawić?
marcinek