RA: raid1 + root + lilo = grrr

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.one.pl
Czw, 26 Lut 2004, 15:17:53 CET

Dnia czw 26. lutego 2004 09:46, Tomasz Buziak [uho] napisał:
> witam,
>
> nie moge sobie poradzic z pogodzeniem mirroringu z lilo,
> chcialem zrobic wszystkie partycje na raid1, tak ze po wyjeciu ktorego
> kolwiek dysku system dzialal z drugiego, calosc na xfs,

Zrobiłem tak ostatnio, jedyna różnica to, że wszędzie mam ext2.
Piszę z pamięci ale powinno być dobrze (tylko istotne ustawienia):

raidy (he, he, :-)):
/ -> /dev/md0 = /dev/hda1+/dev/hdc1
/home -> /dev/md1 = /dev/hda2+/dev/hdc2
/opt -> /dev/md2 = /dev/hda3+/dev/hdc3

w lilo.conf:
boot=/dev/md0
raid-extra-boot=/dev/hda,/dev/hdc
to ostatnie jest pewnie najważniejsze.
Reszta jak zwykle.
I działa tak, że coby nie zostało w komputerze to startuje.

Grzegorz Pietrzak
tylkogrzeswadresie w artikon.one.pl
Wszechwiedzą nikt nie grzeszy
więc mówimy tylko to co wiemy