k3b nie chce nagrywać

Nie, 29 Lut 2004, 21:54:11 CET

Osóbka znana jako bajcik w .artikon.one.pl, wystukała:
                         ^^^^^^^^^^^^^^^ a to skąd się tu wzięło?
> mam 2 użytkowników, obaj należą do grupy cdwrite,
[...]
> I jeden korzysta normalnie z k3b, zaś drugi otrzymuje komunikat "K3b did
> not find any suitable writer"
>
> gdzie szukać przyczyny?
Mam to samo. Wpisałem w konfiguracji K3B że grupa to users i żaden z userów
nie może nagrywać:
[adas w dom adas]$ ls -l /dev/cdr*
lrwxrwxrwx    1 root     root            4 2004-01-15 20:31 /dev/cdrom ->
scd0
lrwxrwxrwx    1 root     root            4 2004-01-15 20:31 /dev/cdrw ->
scd1

/dev/cdroms:
razem 0
[adas w dom adas]$ ls -l /dev/scd*
brw-rw----    1 root     users     11,   0 2004-01-15 20:31 /dev/scd0
brw-rw----    1 root     users     11,   1 2004-01-15 20:31 /dev/scd1
brw-rw----    1 root     disk      11,   2 2004-01-15 20:31 /dev/scd2
[...]

Co ciekawsze ja mogę i jedyne co mi przyszło do głowy to dopisać innego
użytkownika do grupy disk. No i pomogło, ale nie wiem czemu :(

> bajcik
pozdrawiam