Takie nietypowe pytanie...

Paweł Żurowski pzurowski w post.pl
Nie, 29 Lut 2004, 22:01:52 CET

W liście z nie, 29-02-2004, godz. 21:21, Łukasz Maśko pisze:
> Czy ktoś zna może programik do obsługi tunera TV (a'la xawtv), ale z
> interfejsem web-owym? Żeby można było np. zmieniać kanały przez
> przeglądarkę? Strasznie by mi się takie coś przydało... aczkolwiek zdaję
> sobie sprawę, że to dość nietypowe jest ;-)

xawtv + xawtv_remote + echo '<?php system("xawtv_remote
".$_GET["para"]); ?>' > interfejs.php

wszystko, co potrzeba, jest. wystarczy tylko skorzystac

pozdrawiam
-pawel

p.s. przypadkiem nie stosuj rady doslownie... poczytaj dokumentacje
xawtv_remote i nie rob takiej herezji z komendami typu system
(system+nieparsowane parametry z sieci)

--
Pawel Zurowski
JID: <my_login>@jabber.org