cdrecord ATAPI - było k3b i kolejna nerwica :D

Sob, 3 Sty 2004, 04:53:45 CET

Użytkownik Bartosz Taudul napisał:

>Nie mam obsługi scsi w kernelu ani w modułach.
>
>wolf

Zgadza się i to - rzeczywiście -scanbus działa, ale tylko z wymuszonym
ATAPI.
Wg doc cdrecord (+kernel 2.6) powinien obsługiwać format /dev/hdX.
Próbowałem:
cdrtools-2.01a20-1
i cdrtools-2.01a23-1, kernela klejonego przeze mnie i 2.6.0-1.11 z AC.
To samo - cdrecord obsługuje ATAPI, ale tylko, jeśli mu je wymusić przez
dev=ATAPI, lub w cdrecord.conf
CDR_DEVICE=ATAPI:0,0,0
cdrom=   ATAPI:0,0,0 itd.
Mogę poprosić o rpm -q kernel, zapytać, skąd twoje cdrtools pochodzi.
Napewno nic poza instalacją i konfiguracją w /etc/cdrtools.conf nie robiłeś?

--
Wiesław Kierbedź
gg  2128870; wieslaw_kierbedz w jabber.org