Re: Bardzo poważny (wręcz krytyczny) problem z Sambą. sys_lseek failed. Error was Bad file descriptor

Wojciech Potaczek wojciech w potaczek.pl
Sob, 3 Sty 2004, 12:42:16 CET

sys_lseek

> nie przychodzi mi nic innego do głowy jak tylko skompilowanie
> samby z tar.gz-a i do tego też to samo z jądrem.

> Cóż to co opisałeś, oznaczać może że dyskryptory plików mieszają się
sambie
> skompiluj modół audit (samba-2.2.8a/examples/VFS/audit.c) dołącz go
> i zobacz co się dzieje z dyskryptorami plików.

Hmm...
Znalazłem jedną wskazówkę w Internecie:
Sprawdzić, czy w pliku konfiguracyjnym nie ma przypadkiem linijek
lpq command =
lprm command =
i ewentualnie pozbyć sie ich.
Okazało się, że takie linijki (puste po prawej stronie znaku równości)
miałem, bo dodałem je podczas konfiguracji drukarki pdfowej.
Po wyremowaniu tych parametrów od prawie trzech tygodni
nie pojawił się ani jeden błąd "sys_lseek failed".

Chyba jednak jest to problem Samby.
Nie czuję się jednak na siłach diagnozować tego dalej.
Dzięki za wskazówki!

Pozdrawiam,

Wojtek