Obrazy ISO PLD 2.0

Marteen marteen w go2.pl
Pon, 5 Sty 2004, 00:28:07 CET

po usunieciu z instalacji w/w brakujacych pakietow wyrzucilo mi jeszcze jeden: apache-mod_auth_db

jutro powtorze instalacje bo sie okazuje ze potrzeba 3 plytki, a ja mialem sciagnieta tylko pierwsza. Jutro (jak bede mial sciagniete wszystkie plytki) napisze co brakuje i w jakich okolicznosciach. Tak na teraz moge powiedziec ze podczas kopiowania plikow z pierwszej plytki wystapily 2 errory -> jutro napisze dokladnie jakie to byly(beda) pliki.

pozdrawiam

marcin