NOWE [AC] logowanie

Piotr Skwarna spider.apd w poczta.fm
Nie, 4 Sty 2004, 20:58:39 CET

wlasnie mam swiezo zainstalowane ac, mialem ten sam problem ze nie
chcial mnie wpuscic na roota i usera mimo ze kilkanascie razy dobrze
wpisywalem haslo (nie nie mialem caps locka), wiec korzytstam z rady
zeby odpalic ac w trybie sigle i po kazuje cos takiego:

init: tzfile.c: 307:__tzfile_read : Assertion 'num_types == 1' failed

a teraz bo nawet w normalnym trybie tak pozyuje

da sie cos na to poradzic czy znow reinstal ?
PS. Sytem plikow to xfs

--
Best regards.
 Piotr