NOWE [AC] logowanie

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Nie, 4 Sty 2004, 22:21:06 CET

<Sun, 4 Jan 2004 21:00:03 +0100> [Piotr Skwarna <spider.apd w poczta.fm>]:

>  zapomnialem dodac ze po tym system stoi

Miałem to samo wczoraj, partycja xfs i RAID1, robiłem próby (twarde resety)
i po którymś system sie już nie podniósł. Tak więc odpaliłem rescuecd
podmontowałem co trzeba, chroot i próba uruchomienia mc również skończyła
się podobnym komunikatem. Wyglądało to na rozsypany system plków (niektóre
pliki miały nieprawidłowe wielkości). Zapuściłem więc fsck.xfs i
xfs_repair, co oczywiśćie nic nie dało ;(. Jako, że system był na raidzie
to przekopiowałem na żywca partycję root z drugiego dysku i system wstał po
tej operacji. Przypuszczałem, że to wina twardych rebootów po których
macierz nie zdążyła się zrekonstruować. Ale widzę, dzisiaj że kolegę
spotkał podobny przypadek więc wygląda to raczej niezbyt ciekawie. Co na to
fachowcy?

--
Robert 'dzeus' Graużenis
LRU #291194 & PLD Linux User