Ac - nvidia i glxgears :(

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 5 Sty 2004, 00:06:04 CET

Dnia niedziela 04 styczeń 2004 22:03, Adam Gapiński napisał:
> Osóbka znana jako Wieslaw Kierbedz, wystukała:

> Mi też hula ;) Choć po jakimś czasie używania OpenGL miewam zwiechy
> niestety... Nie wiedziałem jak to sprawdzić, ale po uzyciu jakiegoś
> screensavera z OpenGL mam twardy zwis - czasem po 1-3 godzinach, a czasem
> po 10. Czasem i noc wytrzyma i nic... Nie wiem jak to ugryźć, bo zwis
> twardy i tylko reset...
Kiedyś znalazłem jakieś info, że winny jest jakiś błąd w kernelu, który
objawia się w przypadku kobinacji AGP+Athlon+NVidia (bodajże). Głowy nie
dam co do szczegółów. Ale jakoś tak to było. U mnie w pracy na podwójnym
Athlonie z grafiką Radeon8500 też się tak zdarza. Dlatego wywaliłem
wszystkie GL-owe wygaszacze.
Próbowałem odkopać tego PDF-a, w którym było to opisane, ale nie mogę
znaleźć.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                       GG:                2441498