cdrecord - olewa predkosc nagrywania

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pon, 5 Sty 2004, 00:52:15 CET

Witam,

Mam problem z cdrecord z pakietu cdrtools-2.01a23-1 (PLD-NEST).
Polega on na tym, ze program olewa podana przeze mnie predkosc nagrywania
i nagrywa z maksymalna predkoscia - co jest po pierwsze uciazliwe (bo
komputer chwilami doslownie zamiera), a po drugie niekorzystne - zapis
mniej pewny i bardziej prawdopodobne ze niektore napedy plytki nie
odczytaja...

Nagrywam komenda:

cdrecord dev=ATAPI:0,1,0 speed=16 driveropts=burnfree -v -dao -eject obraz.iso

Nagrywarka to TEAC CD-W552E - choc to chyba bez wiekszego znaczenia...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki
joshua w ceti.pl