Ac - nvidia i glxgears :(

ja pieldi w megapolis.pl
Pon, 5 Sty 2004, 00:29:58 CET

On Sun, Jan 04, 2004 at 10:23:32PM +0100, Adam Gapiński wrote:

[...]
> 4496 mam teraz, a poprzednie (chyba wsie zachowywały się podobnie - na Ra od
> początku...)
> Zastanawiam się czy to nie czasem płyta mi szwankuje :-(
> BTW - kernele przerabiałem od 2.2.22 do 2.4.20 (Cięciwa) na Ra
> Teraz mam 2.4.23, a wcześniej było 2.4.21 z Ac...

Też miałem twarde
zwieszki (i też mam kartę nvidii), szukałem coś w necie na ten temat i
kiedyś znalazłem, że na procesorach nie-Intela może pomóc dodanie
append="mem=nopentium"
do /etc/lilo.conf (i wywołanie lilo; jak masz gruba, to popraw
odpowiednio ;) ).
U mnie to zdaje się nie pomogło -- dalej zdarzały się zwieszki (i przy
wygaszaczach, i przy graniu w UT, więc problem leży dosyć głęboko...).
Zdaje się, że dopiero pomogła zmiana związana z obsługą AGP -
wcześniej korzystałem z agpgarta (sprawdź  lsmod | grep agp), a
później włączyłem obsługę AGP z nvidii, przez dodanie (a właściwie
odkomentowanie) linijki
Option     "NvAGP" "1"                # <i>
w /etc/X11/XF86Config

Moje stery to cały czas stare XFree86-driver-nvidia-1.0.3123-2

j.