mozilla i flash-plugin macromedia

uho uho w xhost.one.pl
Wto, 6 Sty 2004, 00:51:04 CET

Cytowanie Robert 'dzeus' Graużenis <dzeus w zatorze.slupsk.pl>:

> Howgh :)
>
> Czy wie ktoś, albo doświadczył na własnej skórze czemu mozilla
> (mozilla-firebird) w połączeniu z flashem z macromedia.com wywołuje na
> maszynie straszny load (przy kilku zakładkach ze stronami z flash system
> mam prawie ubity)

u mnie w mozilli 1.5 z ac w polaczeniu z tym pluginem, dosc czesto sie ona
wykszacza, ogladam stronke nagle zamyka sie okno mozilli, pod gentoo tez mam
1.5 + flash + acrobat, tylko ten ostani zachowuje sie nienormalnie, load
wzrasta do prawie 100%

--
Tomasz Buziak, pozdrawiam ...
# cd /pub && more beer