Ac - nvidia i glxgears :(

Adam Skowroński tytus w oldfield.org.pl
Wto, 6 Sty 2004, 02:45:50 CET

01/06/2004 12:41 AM, Wieslaw Kierbedz wrotek:

> NvAGP"    "1"
> To strasznie zamula - używasz?

Tak. Ale sprawdziłem przed chwilą na "2", czyli AGPGART i jest to samo -
tak samo wolno działa. Wróciłem więc do drivera NVIDIA, bo mój chipset
jest wymieniony w Readme driverów.

Ha! znalazłem winnego. Okazuje się, że Seti w home mnie trochę spowalniało
;-D. Nie wiem, dlaczego wcześniej tak nie spowalniało, bo ostatnio z
kernela wyrzuciłem tylko obsługę APM, ale teraz mogę powiedzieć, że nie
zamula mi driver NVIDii.

Adam

--
Recepta na szczescie: Algorytmy swoją złożonością i skutecznością w
działaniach naprawczych są najbardziej uniwersalnymi metodami wykrywania