Prośba o usunięcie pakietów z Ac - zależności. ( było Re: PLD-NEST: zle zaleznosci?)

jerzy szczudłowski jerzy w jedwab.net.pl
Śro, 7 Sty 2004, 11:31:24 CET

jerzy szczudłowski wrote:

> Tak, właśnie się zacząłem zastanawiać, czy nie mam problemów ze wzrokiem
> :)

Dzisiaj jest spowrotem - właśnie instaluję z "ready". Wcześniejsze błędy poldka,
o których wspominałem, spowodowane były błędami w bazie RPM. Mam
nadzieję, że po przebudowaniu będzie dobrze. O - nawet się VisualOS
zainstalował :-)