Nowy serwer - 64 bity i S-ATA

Michal Chruszcz troll w troll.one.pl
Czw, 8 Sty 2004, 06:41:59 CET

Some strange characters appeared on my screen... Probably on Thursday 08 of
January 2004 00:35, undefine w aramin.net typed:

> ukhm.. support pld dla amd64 dopiero powstaje, wiec bylbys praktycznie
> jednym z testerow. To ma swoje wady i zalety...

Zdaję sobie z tego sprawę, ale aż mnie korci, żeby mieć pod kontrolą
maszynke 64 bitową :-> Poza tym mógłbym przy okazji postawić buildera
amd64.

> Odnosnie samej pracy na opteronie zagadaj do jajcusia. Ja moge tylko
> powiedziec ze jak dla mnie chodzi zauwazalnie szybciej od normalnych
> athlonow 32bit ;)

Tzn? Może jakieś dokładniejsze porównanie? Np. ile czasu trwa budowanie
wxWindows na Athlonie XP 2500+, a ile na opteronie?

> I wiem ze jak bede gdzies miec wybor 64opteron czy jakis athlon, wezme
> opterona...

Ja pewnie będę miał, ale to nie jest przesądzone - jeśli trzeba będzie
szybko postawić nowy serwer, to nie wchodzi w grę, bo system trzebaby
stawiać od zera, a tak to tylko podmontować dysk i cp -a.

--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://troll.one.pl/?gallery