Nowy serwer - 64 bity i S-ATA

Rafał Cygnarowski zswi w pers.pl
Czw, 8 Sty 2004, 09:23:15 CET

Dnia czw 08. stycznia 2004 06:41, Michal Chruszcz napisał:

> Tzn? Może jakieś dokładniejsze porównanie? Np. ile czasu trwa
> budowanie wxWindows na Athlonie XP 2500+, a ile na opteronie?

> Ja pewnie będę miał, ale to nie jest przesądzone - jeśli trzeba
> będzie szybko postawić nowy serwer, to nie wchodzi w grę, bo system
> trzebaby stawiać od zera, a tak to tylko podmontować dysk i cp -a.

moment... nie tak szybko :)
Przeciez Opteron rozumie 32 bitowe rozkazy Athlona, wiec nie widze
problemow z 'cp -a' (zaznacze tylko, ze nie mam takiej maszynki i
prosze niniejszym osobe, ktora zna problem blizej o potwierdzenie).

Tak przy okazji... jak mam pakiety z Opetorona na serwerze i
zainstaluje jakis pakiet z Athlona czy ruszy? (IMHO powinno, ale moge
tylko zgadywac :( )
--
Rafał Cygnarowski
rafi w pers.pl