No i stalo sie L99 99 99 99; L01 01 01 01 lub L02 02 02 02

Ireneusz Indyk ireneusz.indyk w excellent.com.pl
Pią, 9 Sty 2004, 10:09:50 CET

Witam.
No i stalo sie - po wielu trudach z postawieniem XServera i KDE zaczelo
wszystko dzialac ale tak niestabilnie ze zrobilem format i instalacje od
nowa.
Tylko ze nie PLD2.0 z AC bo wydaje mi sie ze tutaj jest jakis blad tylko
stabilna wersje PLD1.0 z Ra z kernelem 2.4.19
Na szczescie skopiowalem sobie lilo.conf z PLD20 i XF86Config
Wiec przenioslem to lilo na nowa maszynke i nic.
Pojawil sie napis L99 99 99 99 podczas startu systemu.
jak dodalem napis
disk = /dev/hdd
bios = 0x81
to dalej to samo

zmienilem na
bios = 0x83 - ale tutaj pojawil sie blad podczas komendy lilo i przy starcie
L02 02 02 02

jesli nie ma tych wpisow to jest L01 01 01 01 10

poniewaz juz przetestowalem tysiace kombinacji wiec mysle ze ten kernel nie
ruszy z tym dyskiem. WIec zamierzam kupic nowy dysk - ale czy to pomoze??
Wydaje mi sie ze tutaj jest problem z tym lba (w biosie jest przestawione na
normal) - chcialbym kupic taki dysk zeby mial ta sama strukture w biosie co
fizycznie - od czego zaczac w poszukiwaniu takiego dysku - czy dobrze
mysle????
IWI