No i stalo sie L99 99 99 99; L01 01 01 01 lub L02 02 02 02

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Pią, 9 Sty 2004, 11:27:33 CET

Użytkownik Ireneusz Indyk napisał:
> gdyby generowal to bym nogl teraz sie bawic linuxem a nie bootowaniem
> linuxa, stracilem na to juz przeszlo tydzien.
Moment. Po instalacji Ra nie startowal Ci system?

> Dobrze wiedziec ze
> przynajmniej PLD20 z Ac poprawnie bedzie dzialalo, ale jestem uparty i chce
> wystartowac z PLD1.0 z Ra
> dlatego skopiowalem zeby miec pewnosc czy czegos nie zapomnialem czy cos
> takiego. A ten tytul nie wzial sie z powietrza - przenioslem nawet dysk do
> innego kompa i tez generuje L99 99 99 99
OK, to teraz standardowe pytanie: czy po podmianie lilo.conf i dokonaniu
kazdej zmiany wykonales program 'lilo'? Czy masz w lilo.conf opcje 'lba32'?

Pozdrawiam
Beorn

Daniel `Beorn' Mróz      <beorn w alpha.pl>       http://127.0.0.1/beorn
GCS/E d+(pu) s: a-@ C++++ UL++++$ P+++ L+++ E--- X W+++ N++ o? K- w---
O  M-  V-  PS  PE- !Y PGP t- 5- R tv-- b+ DI++ D+++ G++ e  h!  r--  y+